Söndag/måndag

Och så blev det mitt i natten igen. Måste skärpa mig och gå och lägga mig tidigare än vad jag gör nu. Inte konstigt att det är jobbigt att gå upp på morgonen när man nästan precis lagt sig. Suck. Jag borde veta bättre!

Just nu ser jag framemot tisdag för då kommer ett kennelsyskon till HeQuille till Skåne. Då ska vi träna ihop med min goda vän Andrea, slå våra kloka huvuden ihop och kanske kunna komma på något nytt tips och trix till varandra. Jag håller tummarna för det iallafall!

Var ute och tränade lite lydnad ikväll och jag måste säga att HeQuille har fått in bra spontana läggande nu. Skönt. Nu ska vi bara jobba upp tempot på dem också, då det inte alltid faller mig i smaken...! Men vad fasen, vi har gott om tid!

Hade asroligt igårkväll (lördag) på galajet! Är så glad nu i efterhand att jag hängde med. När Martin och Christian kom och hängde sig runt min hals och upprepade gånger sa hur glada de var för att jag kommit dit, så kändes det verkligen toppen! Vilka vänner!



Tycker denna bilden är så kul så det får bli en favorit i repris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback