4 januari - Ett nytt år

Tiden springer iväg, det är nytt år, en chans till att åter börja om på nytt.
År 2010 var onekligen förändringarnas år. På gott och ont.
I februari miste jag min älskade HeQuille. Jag kan fortfarande inte säga det utan att det hugger i hjärtat och jag känner åter all den smärta som jag gjorde då. Livet känns tungt utan min ståtlige vän vid min sida.
I juni så föddes det en stjärna, min DaTai. En helt ljuvlig varelse som var så efterlängtad, det känns skönt att åter ha en lurvig vän i min närhet.
I augusti så började min resa mot ett sundare liv. Sedan 1 augusti har jag gått ner 40,6 kg. Säger det inte för att skryta utan för att jag är jäkligt stolt över migsjälv!
I september så tog Nieve sitt andra CERT & sitt första CACIB, vi placerade oss också som BIS5 i uppfödargruppen, jättehäftigt! Vi flyttade också utanför byn och här trivs vi ypperligt!
I oktober så blev Cecilia sjuk och fick somna in. Min lilla lilla kisemis... Det blev tomt.
Hösten har varit fylld av skratt, tårar, kärlek, pussar, mys, hundar och allt det som hör till.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att år 2011 blir ett riktigt bra år! Jag hoppas...!

Kommentarer
Postat av: Désirée

Det är helt klart ditt år!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback